Zabawy w karnawale

  • rozwijanie wrażliwości muzycznej – dowolna interpretacja ruchowa słuchanej muzyki;
  • doskonalenie umiejętności posługiwania się nożyczkami;
  • rozumienie pojęcia karnawał;
  • rozwijanie pomysłowości oraz wyobraźni
  • doskonalenie umiejętności tworzenia zbiorów, przeliczanie elementów zbiorów w zakresie dostępnym dzieciom.

Spotkanie z bajką

  • poznanie wybranych baśni i bajek, próby samodzielnego opowiadania;
  • rozwijanie zainteresowania książką
  • poznanie zawodu: pisarz
  • rozbudzanie kreatywności i swobodnej ekspresji teatralnej – odgrywanie ról
  • zaznajomienie dzieci z utworami literatury dziecięcej dotyczącej omawianego tematu: uważne słuchanie, próby wypowiadania się na temat wysłuchanego utworu

W dawnych czasach

  • rozwijanie ciekawości poznawczej;
  • poznanie i określenie właściwości węgla oraz soli;
  • kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego podczas zabaw badawczych;
  • doskonalenie umiejętności kontynuowania rozpoczętego rytmu;
  • doskonalenie spostrzegawczości oraz pamięci;
  • rozwijanie doświadczeń plastycznych.

Kiedy patrzę w niebo

  • doskonalenie logicznego myślenia poprzez rozwiązywanie zagadek słuchowych;
  • doskonalenie analizy i syntezy słuchowej;
  • poznanie zawodu: astronauta
  • poznanie wybranych instrumentów perkusyjnych: bęben, grzechotka;
  • utrwalenie pojęć: ranek oraz wieczór

Język angielski

Temat: Toys

Słownictwo: car, teddy bear, ball, doll, plane, train, blocks

old, new

Zwroty i wyrażenia: What’s this? It’s a (doll/car/…), What’s in the box?

Piosenki: My Teddy Bear, Toys song

Powtórzenie: 1, 2, 3, 4, 5; części ciała, kolory